| Naslov: | The effects of the use of modern technologies on learning achievement in different uppersecondary education programmes : the PISA 2022 study |
|---|
| Avtorji: | ID Šterman Ivančič, Klaudija (Avtor) |
| Datoteke: | URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.sodobna-pedagogika.net/en/articles/04-2024_the-effects-of-the-use-of-modern-technologies-on-learning-achievement-in-different-upper-secondary-education-programmes-the-pisa-2022-study/
PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1018,57 KB) MD5: 174A54B83DC687C33FBCB56EB8164F61
|
|---|
| Jezik: | Angleški jezik |
|---|
| Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
|---|
| Organizacija: | PI - Pedagoški inštitut
|
|---|
| Ključne besede: | education, PISA, digital resources, mathematics achievement, reading achievement, upper secondary education programmes |
|---|
| Status publikacije: | Objavljeno |
|---|
| Verzija publikacije: | Objavljena publikacija |
|---|
| Datum objave: | 01.01.2024 |
|---|
| Leto izida: | 2024 |
|---|
| Št. strani: | str. 122-138 |
|---|
| Številčenje: | Letn. 75 = 141, št. 4 |
|---|
| PID: | 20.500.12556/DiRROS-21342  |
|---|
| UDK: | 37.091.64 |
|---|
| ISSN pri članku: | 0038-0474 |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 222126083  |
|---|
| Datum objave v DiRROS: | 27.01.2025 |
|---|
| Število ogledov: | 544 |
|---|
| Število prenosov: | 327 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |