Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Prihodnost umetne inteligence v učilnicah : pogledi srednješolskih učiteljev v Sloveniji
Avtorji:ID Bezjak, Simona (Avtor)
Datoteke:URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.sodobna-pedagogika.net/clanki/04-2024_prihodnost-umetne-inteligence-v-ucilnicah-pogledi-srednjesolskih-uciteljev-v-sloveniji/
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1014,45 KB)
MD5: 560274F74959AD3CC61E327D359BCA75
 
Jezik:Slovenski jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo PI - Pedagoški inštitut
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, raziskava PISA, umetna inteligenca v izobraževanju, uporaba UI pri pouku, pedagoški vpliv UI, percepcije učiteljev
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.01.2024
Leto izida:2024
Št. strani:str. 72-87
Številčenje:Letn. 75 = 141, št. 4
PID:20.500.12556/DiRROS-21341 Novo okno
UDK:37.091.64
ISSN pri članku:0038-0474
COBISS.SI-ID:221913603 Novo okno
Datum objave v DiRROS:27.01.2025
Število ogledov:654
Število prenosov:351
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:Sodob. pedagog.
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:0038-0474
COBISS.SI-ID:761348 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:RSF-R-0553 Razvojni steber (S-ZRD/22-27/553)

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The future of artificial intelligence in classrooms
Ključne besede:education, artificial intelligence in education, use of AI in teaching, pedagogical implications of AI, teacher perceptions


Nazaj