Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Šola kot »tehnološki višek« : sodobne transformacije izobraževanja in vednosti v razmerju do tehnologije
Avtorji:ID Autor, Sabina (Avtor)
Datoteke:URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.sodobna-pedagogika.net/clanki/04-2024_sola-kot-tehnoloski-visek-sodobne-transformacije-izobrazevanja-in-vednosti-v-razmerju-do-tehnologije/
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1014,01 KB)
MD5: 30A080F572090C006214A947D4F0BCD8
 
Jezik:Slovenski jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo PI - Pedagoški inštitut
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, tehnologija, transformacije vednosti, razsvetljenstvo, avtonomija, neoliberalizem
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.01.2024
Leto izida:2024
Št. strani:str. 10-27
Številčenje:Letn. 75 = 141, št. 4
PID:20.500.12556/DiRROS-21338 Novo okno
UDK:37.01
ISSN pri članku:0038-0474
COBISS.SI-ID:221891331 Novo okno
Datum objave v DiRROS:27.01.2025
Število ogledov:416
Število prenosov:249
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:Sodob. pedagog.
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:0038-0474
COBISS.SI-ID:761348 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:N5-0272
Naslov:Izobraževanje na mejah človeškega: izziv novih tehnologij

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:School as obsolence
Ključne besede:education, technology, knowledge transformations, enlightenment, autonomy, neoliberalism


Nazaj