Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Pedagoška kontinuiteta prehoda iz vrtca v šolo
Avtorji:ID Jager, Jerneja (Avtor)
ID Režek, Mateja (Avtor)
ID Rutar, Sonja (Avtor)
Datoteke:URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.sodobna-pedagogika.net/arhiv/nalozi-clanek/?id=2331
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (256,12 KB)
MD5: 6415E9CDC499EEBC1D4BC9C4C6912F3D
 
Jezik:Slovenski jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo PI - Pedagoški inštitut
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, učitelj, vzgojitelj, spodbudna interakcija, spodbudno učno okolje, didaktika
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.01.2024
Leto izida:2024
Št. strani:str. 10-33
Številčenje:Letn. 75 = 141, št. 2
PID:20.500.12556/DiRROS-21337 Novo okno
UDK:373.22
ISSN pri članku:0038-0474
COBISS.SI-ID:201753603 Novo okno
Datum objave v DiRROS:27.01.2025
Število ogledov:611
Število prenosov:303
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:Sodob. pedagog.
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:0038-0474
COBISS.SI-ID:761348 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:Drugi - Drug financer ali več financerjev
Program financ.:Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje
Številka projekta:C3330-20-431012

Financer:Drugi - Drug financer ali več financerjev
Program financ.:Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje
Številka projekta:C3330-21-431011

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Pedagogical continuity in the transition from kindergarten to school
Ključne besede:education, elementary school teacher, preschool teacher, interactions, supportive learning environment, didactics


Nazaj