Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Statistika
Obvestila
Kontakti
Prijava
Izpis gradiva
A+
|
A-
|
|
SLO
|
ENG
Naslov:
Zbornik
Avtorji:
ID
Lukič, Franc
(Avtor dodatnega besedila)
Datoteke:
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(4,58 MB)
MD5: E667828FC663A7AAE1CDC9923603AEB0
Jezik:
Slovenski jezik
Tipologija:
2.30 - Zbornik strokovnih ali nerecenziranih znanstvenih prispevkov na konferenci
Organizacija:
OI - Onkološki inštitut Ljubljana
Ključne besede:
rak (medicina)
,
onkologija
,
posvetovanja
,
zborniki
Status publikacije:
Objavljeno
Verzija publikacije:
Objavljena publikacija
Kraj izida:
[Novo mesto]
Kraj izvedbe:
[Novo mesto]
Založnik:
Krka
Leto izida:
1992
Leto izvedbe:
1992
Št. strani:
[64] str.
PID:
20.500.12556/DiRROS-10285
UDK:
616-006(063)"1992"
URN:
URN:NBN:SI:doc-451G72FN
COBISS.SI-ID:
31785984
Opomba:
Osveščenost rakavih bolnikov / Franc Lukič: str. [3-4];
Datum objave v DiRROS:
17.09.2019
Število ogledov:
2388
Število prenosov:
722
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Zbornik
, 1992. [na spletu], Zbornik strokovnih ali nerecenziranih znanstvenih prispevkov na konferenci. Novo mesto : Krka. [Dostopano 30 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dirros.openscience.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=10285
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Oglaševanje z zvezdniki in vplivneži na družbenem omrežju Instagram
Dojemanje sponzoriranih objav na družbenem omrežju Instagram s strani mladih uporabnikov
Marketinško komuniciranje na družbenem omrežju Instagram v slovenskih podjetjih
Nativno oglaševanje na družbenih omrežjih
Podjetniki na družbenih omrežjih
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Učinkovitost lansiranja trajnostne znamke preko družbenih omrežij, primer znamke: Hemptouch
Instapoezija
Motivi posameznikov za spremljanje vplivnežev na družbenem omrežju Instagram
Sociopsihološke in osebnostne značilnosti sledilcev kot dejavniki pozicioniranja digitalnih vplivnežev na družbenem omrežju Instagram
Trženjsko komuniciranje osebnosti blagovne znamke na družbenem omrežju Instagram
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Nazaj