Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Popravljanje pisnih besedil učencev in dijakov pri različnih predmetih : vpogled v rezultate ankete učiteljev
Avtorji:ID Godec Soršak, Lara (Avtor)
ID Rot Vrhovec, Alenka (Avtor)
Datoteke:URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.sodobna-pedagogika.net/clanki/03-2025_popravljanje-pisnih-besedil-ucencev-in-dijakov-pri-razlicnih-predmetih-vpogled-v-rezultate-ankete-uciteljev/
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (312,27 KB)
MD5: B047EC659CCB1AC7B595F8BF255950A5
 
Jezik:Slovenski jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo ZDPDS - Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
Povzetek:Temeljni cilj projekta PROP (Empirična podlaga za digitalno podprt razvoj pisne jezikovne zmožnosti) je bil podpreti učitelje pri popravljanju pisnih izdelkov učencev, in sicer s pripravo digitalnega orodja za popravljanje oz. odpravljanje jezikovnih napak. V okviru projekta smo med drugim med učitelji na osnovnih in srednjih šolah izvedli anketo o tem, kako popravljajo pisna besedila učencev. V prispevku je predstavljen le del rezultatov obsežnega anketnega vprašalnika, povezan z raziskovalnima vprašanjema, kako učitelji popravljajo pisna besedila učencev in kako jim dajejo povratno informacijo ter ali se to povezuje s predmetom, ki ga učitelji poučujejo (slovenščina, razredni pouk, drugi predmeti). Rezultati ankete so pokazali, da učitelji popravljajo pisna besedila učencev in za to porabijo tudi več kot 10 ur na mesec ter da obstaja statistično pomembna povezanost med popravljanjem besedil in dajanjem povratne informacije s predmetom, ki ga učitelji poučujejo – temu se bolj posvečajo učitelji slovenščine in nato učitelji razrednega pouka kot učitelji drugih predmetov. Ugotovitve omogočajo vpogled v navade učiteljev pri popravljanju pisnih besedil učencev in potrjujejo potrebo po zasnovi digitalnega orodja za popravljanje jezikovnih napak v slovenščini.
Ključne besede:popravljalna povratna informacija, pouk, dostopnost, digitalno orodje
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:31.10.2025
Leto izida:2025
Št. strani:str. 59-85
Številčenje:Letn. 76 = 142, št. 3
PID:20.500.12556/DiRROS-24462 Novo okno
UDK:37.091.3
ISSN pri članku:0038-0474
DOI:10.63384/sptB53z792s Novo okno
COBISS.SI-ID:257058819 Novo okno
Datum objave v DiRROS:30.11.2025
Število ogledov:82
Število prenosov:20
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:Sodob. pedagog.
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:0038-0474
COBISS.SI-ID:761348 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Correcting students’ written texts in different subjects: insights from a teacher survey
Povzetek:The main objective of the PROP project (Empirical foundations for digitally-supported development of writing skills) was to support teachers in the correction of students’ written texts by developing a digital tool for correcting linguistic errors. The project included a survey of primary and secondary school teachers on how they correct their students’ written texts. In this paper, we present only part of the large-scale survey, i.e. the results related to the two research questions of how teachers correct students’ written texts, how they give feedback to them and whether this is related to the subject they teach (teachers of Slovenian, primary school teachers, and teachers of other subjects). The results of the survey showed that teachers revise students’ written texts and spend more than 10 hours per month doing so, and that there is a statistically significant correlation between revising texts and giving feedback and the subject they teach, with Slovene teachers and then primary school teachers more likely to do so than teachers of other subjects. The findings provide insights into teachers’ habits of correcting students’ written texts and confirm the need to design a digital tool for correcting linguistic errors in Slovene.
Ključne besede:writing skills, corrective feedback, classroom, digital tool


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Sodobna pedagogika

Nazaj