Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Rezultati ankete "ChatGPT pri delu poljskih in slovenskih visokošolskih učiteljev in učiteljic"
Avtorji:ID Vendramin, Valerija (Avtor)
ID Autor, Sabina (Avtor)
ID Žmavc, Janja (Avtor)
ID Bezlaj, Lucija Zala (Avtor)
ID Bijuklič, Igor (Avtor)
ID Skonieczny, Krzysztof (Avtor)
ID Wielecki, Kamil (Avtor)
Datoteke:.zip ZIP - Predstavitvena datoteka, prenos (66,99 KB)
MD5: 57B0828AFBC264FFBBF59B817B73D70B
 
Jezik:Slovenski jezik
Tipologija:2.20 - Zaključena znanstvena zbirka raziskovalnih podatkov
Organizacija:Logo PI - Pedagoški inštitut
Povzetek:Datoteki vsebujeta odgovore slovenskih in poljskih visokošolskih učiteljev in učiteljic v anketi, katere namen je bil oceniti vpliv ChatGPT-ja in podobnih tehnologij umetne inteligence na izobraževalne prakse. Hkrati je bil namen tudi razumeti strategije, ki jih visokošolski učitelji in učiteljice uporabljajo, ko se soočajo z novimi tehnologijami, ki bi lahko motile učni proces.
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, podatkovne baze, EDUCATHUM, ChatGPT, raziskovalni podatki, anketa, izobraževanje na mejah človeškega, visokošolski učitelji/-ice, Poljska, Slovenija
Kraj izida:Ljubljana
Kraj izvedbe:Ljubljana
Založnik:DiRROS
Leto izida:2025
Leto izvedbe:2025
Št. strani:1 spletni vir
PID:20.500.12556/DiRROS-23894-dbff220f-c1ac-14dd-b5ca-287285ac2ccc Novo okno
UDK:37.091(497.4)+(438)
COBISS.SI-ID:254338307 Novo okno
Opomba:Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 22. 10. 2025;
Datum objave v DiRROS:20.10.2025
Število ogledov:193
Število prenosov:56
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:N5-0272
Naslov:Izobraževanje na mejah človeškega: izziv novih tehnologij
Akronim:[EDUCAT(H)UM]

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Nazaj