Digital repository of Slovenian research organisations

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Rezultati ankete "ChatGPT pri delu poljskih in slovenskih visokošolskih učiteljev in učiteljic"
Authors:ID Vendramin, Valerija (Author)
ID Autor, Sabina (Author)
ID Žmavc, Janja (Author)
ID Bezlaj, Lucija Zala (Author)
ID Bijuklič, Igor (Author)
ID Skonieczny, Krzysztof (Author)
ID Wielecki, Kamil (Author)
Files:.zip ZIP - Presentation file, download (66,99 KB)
MD5: 57B0828AFBC264FFBBF59B817B73D70B
 
Language:Slovenian
Typology:2.20 - Complete scientific database of research data
Organization:Logo PI - Educational Research Institute
Abstract:Datoteki vsebujeta odgovore slovenskih in poljskih visokošolskih učiteljev in učiteljic v anketi, katere namen je bil oceniti vpliv ChatGPT-ja in podobnih tehnologij umetne inteligence na izobraževalne prakse. Hkrati je bil namen tudi razumeti strategije, ki jih visokošolski učitelji in učiteljice uporabljajo, ko se soočajo z novimi tehnologijami, ki bi lahko motile učni proces.
Keywords:vzgoja in izobraževanje, podatkovne baze, EDUCATHUM, ChatGPT, raziskovalni podatki, anketa, izobraževanje na mejah človeškega, visokošolski učitelji/-ice, Poljska, Slovenija
Place of publishing:Ljubljana
Place of performance:Ljubljana
Publisher:DiRROS
Year of publishing:2025
Year of performance:2025
Number of pages:1 spletni vir
PID:20.500.12556/DiRROS-23894-dbff220f-c1ac-14dd-b5ca-287285ac2ccc New window
UDC:37.091(497.4)+(438)
COBISS.SI-ID:254338307 New window
Note:Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 22. 10. 2025;
Publication date in DiRROS:20.10.2025
Views:194
Downloads:56
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Document is financed by a project

Funder:ARIS - Slovenian Research and Innovation Agency
Project number:N5-0272
Name:Izobraževanje na mejah človeškega: izziv novih tehnologij
Acronym:[EDUCAT(H)UM]

Licences

License:CC BY 4.0, Creative Commons Attribution 4.0 International
Link:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Description:This is the standard Creative Commons license that gives others maximum freedom to do what they want with the work as long as they credit the author.

Back