| Naslov: | Students’ self-efficacy in general ICT use as a mediator between computer experience, learning ICT at school, ICT use in class, and computer and information literacy |
|---|
| Avtorji: | ID Mirazchiyski, Plamen (Avtor) |
| Datoteke: | URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.mdpi.com/2227-7102/15/8/1081
PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (441,86 KB) MD5: EFDBEB04E833BF8D29FF21900060AD3F
|
|---|
| Jezik: | Angleški jezik |
|---|
| Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
|---|
| Organizacija: | PI - Pedagoški inštitut
|
|---|
| Ključne besede: | vzgoja in izobraževanje, računalniška pismenost, informacijska pismenost, računalniška samoučinkovitost, računalniške izkušnje, uporaba informacijske tehnologije, informacijska tehnologija v šoli, splošna uporaba informacijske tehnologije, education, computer and information literacy, computerself-efficacy, mediation, computer experience, ICT use at school, ICT learning at school, general use of ICT |
|---|
| Status publikacije: | Objavljeno |
|---|
| Verzija publikacije: | Objavljena publikacija |
|---|
| Datum objave: | 01.01.2025 |
|---|
| Leto izida: | 2025 |
|---|
| Št. strani: | str. 1-24 |
|---|
| Številčenje: | 15, št. 8, ǂart. ǂ1081 |
|---|
| PID: | 20.500.12556/DiRROS-23456  |
|---|
| UDK: | 37.016 |
|---|
| ISSN pri članku: | 2227-7102 |
|---|
| DOI: | 10.3390/educsci15081081  |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 246452995  |
|---|
| Opomba: | Nasl. z nasl. zaslona;
Opis vira z dne 25. 8. 2025;
|
|---|
| Datum objave v DiRROS: | 02.09.2025 |
|---|
| Število ogledov: | 342 |
|---|
| Število prenosov: | 140 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |