Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:A Systematic Scoping Review of Female Teachers Working in Risky Areas in South Africa
Avtorji:ID Collins Potokri, Onoriode (Avtor)
ID Adewale, Sulaimon (Avtor)
ID Onakoya, Tunji (Avtor)
ID Zwane, Trevor (Avtor)
Datoteke:URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.sodobna-pedagogika.net/clanki/01-2025_sistematicni-pregled-polozaja-uciteljic-ki-delajo-na-tveganih-obmocjih-v-juzni-afriki/
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (323,71 KB)
MD5: 0626930C5231BD56882960B45D956EC8
 
Jezik:Angleški jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo ZDPDS - Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
Povzetek:South Africa is a highly ranked country with regard to violence against women. Similar to their male counterparts, female teachers in South Africa must navigate the complexities of teaching in environments characterised by social unrest, crime, and instability. This systematic review was conducted to determine how safe female teachers are in their workplaces, specifically by analysing the challenges experienced by female teachers in these volatile areas and their impacts on well-being and productivity. The systematic literature review method was adopted, and the PRISMA flow chart was used to conduct an extensive search on four databases, namely Google Scholar (n = 52), Scopus (n = 11), Teacher Reference Center (n = 55), and Taylor and Francis (n = 123), for data generation and analysis. A total of 241 articles were identified before applying exclusion and inclusion criteria. The Mixed Methods Appraisal Tool (MMAT) version 18 was used for quality assessments. Subsequently, 17 studies were included, and the findings showed that female teachers working in risky areas in the South Africa face substantial challenges, including limited resources and constant exposure to violence, which impact their professional growth and job satisfaction. Despite this, teachers still show unwavering commitment to their students and profession. These findings highlight the need for government support and interventions that can ensure the safety of not only female teachers but also students and other members of the school community
Ključne besede:female teachers, risky environment, South Africa, education
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.03.2025
Leto izida:2025
Št. strani:str. 181-197
Številčenje:Letn. 76 = 142, št. 1
PID:20.500.12556/DiRROS-23113 Novo okno
UDK:371.2
ISSN pri članku:0038-0474
DOI:10.63384/spB51z738a Novo okno
COBISS.SI-ID:234322947 Novo okno
Datum objave v DiRROS:30.07.2025
Število ogledov:383
Število prenosov:186
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:Sodob. pedagog.
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:0038-0474
COBISS.SI-ID:761348 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Sistematični pregled položaja učiteljic, ki delajo na tveganih območjih v Južni Afriki
Povzetek:Južnoafriška republika je država z veliko stopnjo nasilja nad ženskami. Učiteljice v Južni Afriki se morajo podobno kot njihovi moški kolegi spopadati z zahtevnostjo poučevanja v okoljih, za katera so značilni socialni nemiri, kriminal in nestabilnost. Namen sistematičnega pregleda je bil ugotoviti, kako varne so učiteljice na svojih delovnih mestih, zlasti z analizo izzivov, s katerimi se srečujejo na teh nestabilnih območjih, ter njihovih vplivov na dobrobit in produktivnost. Za pripravo in analizo podatkov je bila uporabljena metoda sistematičnega pregleda literature, za obsežno iskanje v štirih podatkovnih zbirkah – Google Scholar (n = 52), Scopus (n = 11), Teacher Reference Center (n = 55) in Taylor and Francis (n = 123) – pa diagram poteka PRISMA. Pred uporabo izključitvenih in vključitvenih meril je bilo identificiranih 241 člankov. Za kvalitativno vrednotenje je bilo uporabljeno orodje MMAT (Mixed Methods Appraisal Tool), različica 18. V raziskavo je bilo nato vključenih 17 študij, ugotovitve pa so pokazale, da se učiteljice, ki delajo na tveganih območjih v Južni Afriki, soočajo s precejšnjimi izzivi, med drugim z omejenimi viri in s stalno izpostavljenostjo nasilju, kar vpliva na njihovo poklicno rast in zadovoljstvo pri delu. Kljub temu pa te učiteljice ostajajo neomajno predane svojim učencem, učenkam in poklicu. Ugotovitve opozarjajo tudi na potrebo po vladni podpori in posegih, ki lahko zagotovijo varnost ne le učiteljic, temveč tudi učenk, učencev in drugih članov šolske skupnosti.
Ključne besede:učiteljice, tvegano okolje, Južna Afrika, vzgoja, izobraževanje


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Sodobna pedagogika

Nazaj