Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Zgodnje socialne interakcije : predstavitev in uporabnost opazovalne sheme otrok za strokovne delavce in delavke v vrtcih
Avtorji:ID Vidmar, Maša (Avtor)
ID Veldin, Manja (Avtor)
ID Paolucci, Claudio (Avtor)
ID Giampieri, Gabriele (Avtor)
ID Jamniker, Gaja Krevh (Avtor)
Datoteke:URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.sodobna-pedagogika.net/clanki/02-2025_zgodnje-socialne-interakcije-predstavitev-in-uporabnost-opazovalne-sheme-otrok-za-strokovne-delavce-in-delavke-v-vrtcih/
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,03 MB)
MD5: ECAD78377CC88471C853D0D2A50EB1E3
 
Jezik:Slovenski jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo PI - Pedagoški inštitut
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, predšolska vzgoja, motnje avtističnega spektra, opazovalna shema, zgodnje socialne interakcije, strokovni delavci
Datum objave:01.01.2025
Leto izida:2025
Št. strani:str. 44-62
Številčenje:Letn. 76 = 142, št. 2
PID:20.500.12556/DiRROS-23089 Novo okno
UDK:373.2
ISSN pri članku:0038-0474
DOI:10.63384/spB52z739s Novo okno
COBISS.SI-ID:242933507 Novo okno
Datum objave v DiRROS:24.07.2025
Število ogledov:411
Število prenosov:202
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:Sodob. pedagog.
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:0038-0474
COBISS.SI-ID:761348 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Program financ.:Edukacijske raziskave
Številka projekta:P5-0106

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The effects of the use of modern technologies on learning achivemenet in different upper-secondary education programmes
Ključne besede:education, early childhood education, autism spectrum disorder, observational tool, early social interactions, care practitioners


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Sodobna pedagogika

Nazaj