Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Globalne kompetence slovenskih učencev in učenk : konceptualni in empirični vpogledi
Avtorji:ID Šterman Ivančič, Klaudija (Avtor)
ID Štremfel, Urška (Avtor)
ID Ermenc, Klara S. (Recenzent)
ID Novak, Meta (Recenzent)
Datoteke:URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.pei.si/ISBN/978-961-270-349-3_16042022-2/
 
URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.pei.si/ISBN/978-961-270-350-9/mobile/index.html
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,93 MB)
MD5: A49DBEC8BA5F7EE3F9DDB2E9017CDF55
 
Jezik:Slovenski jezik
Tipologija:2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija:Logo PI - Pedagoški inštitut
Povzetek:Glede na prepoznan pomen globalnih kompetenc za uspešno (so)delovanje posameznikov v sodobnem šolskem, lokalnem in globalnem okolju (Svet Evrope, 2016; UNESCO, 2014), ki ga prepoznavajo tudi strateške usmeritve v Sloveniji (npr. Bela knjiga, 2011; Strategija razvoja Slovenije, 2017), smo analizi globalnih kompetenc slovenskih učencev in učenk, kot o njih poročajo v raziskavi PISA (2018), v znanstveni monografiji namenili posebno pozornost. Znanstvena monografija je nastala v okviru razvojno-strokovne naloge »Sekundarna študija PISA 2018: Globalne kompetence kot temelj uspešnega (so)delovanja v sodobnem šolskem, lokalnem in globalnem okolju«, ki smo jo na Pedagoškem inštitutu izvedli v okviru Letnega delovnega načrta Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport Republike Slovenije v letih 2021 in 2022. Pričujoče delo s poglobljeno analizo globalnih kompetenc slovenskih učencev in učenk prispeva k znanstvenim razpravam na tem področju, hkrati pa želi v strokovni javnosti in pri oblikovalcih izobraževalnih politik podkrepiti zavedanje o pomenu globalnih kompetenc za uspešnost posameznika in celotne družbe.
Ključne besede:vzgoja, izobraževanje, globalne kompetence, mednarodne raziskave, PISA
Kraj izida:Ljubljana
Kraj izvedbe:Ljubljana
Založnik:Pedagoški inštitut, = Educational Research Institute
Leto izida:2023
Leto izvedbe:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (134 str.))
PID:20.500.12556/DiRROS-22916 Novo okno
UDK:37.011.2(497.4)(0.034.2)
ISBN:978-961-270-349-3
DOI:10.32320/978-961-270-349-3 Novo okno
COBISS.SI-ID:148318467 Novo okno
Opomba:Nasl. z nasl. zaslona; Dodatka k nasl. navedena v kolofonu; Opis vira z dne 17. 4. 2023;
Datum objave v DiRROS:08.07.2025
Število ogledov:334
Število prenosov:220
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Nazaj