| Naslov: | Globalne kompetence slovenskih učencev in učenk : konceptualni in empirični vpogledi |
|---|
| Avtorji: | ID Šterman Ivančič, Klaudija (Avtor) ID Štremfel, Urška (Avtor) ID Ermenc, Klara S. (Recenzent) ID Novak, Meta (Recenzent) |
| Datoteke: | URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.pei.si/ISBN/978-961-270-349-3_16042022-2/
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.pei.si/ISBN/978-961-270-350-9/mobile/index.html
PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,93 MB) MD5: A49DBEC8BA5F7EE3F9DDB2E9017CDF55
|
|---|
| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|
| Tipologija: | 2.01 - Znanstvena monografija |
|---|
| Organizacija: | PI - Pedagoški inštitut
|
|---|
| Povzetek: | Glede na prepoznan pomen globalnih kompetenc za uspešno (so)delovanje posameznikov v sodobnem šolskem, lokalnem in globalnem okolju (Svet Evrope, 2016; UNESCO, 2014), ki ga prepoznavajo tudi strateške usmeritve v Sloveniji (npr. Bela knjiga, 2011; Strategija razvoja Slovenije, 2017), smo analizi globalnih kompetenc slovenskih učencev in učenk, kot o njih poročajo v raziskavi PISA (2018), v znanstveni monografiji namenili posebno pozornost. Znanstvena monografija je nastala v okviru razvojno-strokovne naloge »Sekundarna študija PISA 2018: Globalne kompetence kot temelj uspešnega (so)delovanja v sodobnem šolskem, lokalnem in globalnem okolju«, ki smo jo na Pedagoškem inštitutu izvedli v okviru Letnega delovnega načrta Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport Republike Slovenije v letih 2021 in 2022. Pričujoče delo s poglobljeno analizo globalnih kompetenc slovenskih učencev in učenk prispeva k znanstvenim razpravam na tem področju, hkrati pa želi v strokovni javnosti in pri oblikovalcih izobraževalnih politik podkrepiti zavedanje o pomenu globalnih kompetenc za uspešnost posameznika in celotne družbe. |
|---|
| Ključne besede: | vzgoja, izobraževanje, globalne kompetence, mednarodne raziskave, PISA |
|---|
| Kraj izida: | Ljubljana |
|---|
| Kraj izvedbe: | Ljubljana |
|---|
| Založnik: | Pedagoški inštitut, = Educational Research Institute |
|---|
| Leto izida: | 2023 |
|---|
| Leto izvedbe: | 2023 |
|---|
| Št. strani: | 1 spletni vir (1 datoteka PDF (134 str.)) |
|---|
| PID: | 20.500.12556/DiRROS-22916  |
|---|
| UDK: | 37.011.2(497.4)(0.034.2) |
|---|
| ISBN: | 978-961-270-349-3 |
|---|
| DOI: | 10.32320/978-961-270-349-3  |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 148318467  |
|---|
| Opomba: | Nasl. z nasl. zaslona;
Dodatka k nasl. navedena v kolofonu;
Opis vira z dne 17. 4. 2023;
|
|---|
| Datum objave v DiRROS: | 08.07.2025 |
|---|
| Število ogledov: | 334 |
|---|
| Število prenosov: | 220 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |