Digital repository of Slovenian research organisations

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Globalne kompetence slovenskih učencev in učenk : konceptualni in empirični vpogledi
Authors:ID Šterman Ivančič, Klaudija (Author)
ID Štremfel, Urška (Author)
ID Ermenc, Klara S. (Reviewer)
ID Novak, Meta (Reviewer)
Files:URL URL - Source URL, visit https://www.pei.si/ISBN/978-961-270-349-3_16042022-2/
 
URL URL - Source URL, visit https://www.pei.si/ISBN/978-961-270-350-9/mobile/index.html
 
.pdf PDF - Presentation file, download (4,93 MB)
MD5: A49DBEC8BA5F7EE3F9DDB2E9017CDF55
 
Language:Slovenian
Typology:2.01 - Scientific Monograph
Organization:Logo PI - Educational Research Institute
Abstract:Glede na prepoznan pomen globalnih kompetenc za uspešno (so)delovanje posameznikov v sodobnem šolskem, lokalnem in globalnem okolju (Svet Evrope, 2016; UNESCO, 2014), ki ga prepoznavajo tudi strateške usmeritve v Sloveniji (npr. Bela knjiga, 2011; Strategija razvoja Slovenije, 2017), smo analizi globalnih kompetenc slovenskih učencev in učenk, kot o njih poročajo v raziskavi PISA (2018), v znanstveni monografiji namenili posebno pozornost. Znanstvena monografija je nastala v okviru razvojno-strokovne naloge »Sekundarna študija PISA 2018: Globalne kompetence kot temelj uspešnega (so)delovanja v sodobnem šolskem, lokalnem in globalnem okolju«, ki smo jo na Pedagoškem inštitutu izvedli v okviru Letnega delovnega načrta Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport Republike Slovenije v letih 2021 in 2022. Pričujoče delo s poglobljeno analizo globalnih kompetenc slovenskih učencev in učenk prispeva k znanstvenim razpravam na tem področju, hkrati pa želi v strokovni javnosti in pri oblikovalcih izobraževalnih politik podkrepiti zavedanje o pomenu globalnih kompetenc za uspešnost posameznika in celotne družbe.
Keywords:vzgoja, izobraževanje, globalne kompetence, mednarodne raziskave, PISA
Place of publishing:Ljubljana
Place of performance:Ljubljana
Publisher:Pedagoški inštitut, = Educational Research Institute
Year of publishing:2023
Year of performance:2023
Number of pages:1 spletni vir (1 datoteka PDF (134 str.))
PID:20.500.12556/DiRROS-22916 New window
ISBN:978-961-270-349-3
UDC:37.011.2(497.4)(0.034.2)
DOI:10.32320/978-961-270-349-3 New window
COBISS.SI-ID:148318467 New window
Note:Nasl. z nasl. zaslona; Dodatka k nasl. navedena v kolofonu; Opis vira z dne 17. 4. 2023;
Publication date in DiRROS:08.07.2025
Views:335
Downloads:221
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Licences

License:CC BY 4.0, Creative Commons Attribution 4.0 International
Link:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Description:This is the standard Creative Commons license that gives others maximum freedom to do what they want with the work as long as they credit the author.

Back