| Naslov: | Students’ and teachers’ perceptions of students’ academic outcomes in Slovenia : evidence from REDS data |
|---|
| Avtorji: | ID Mirazchiyski, Plamen (Avtor) ID Klemenčič Mirazchiyski, Eva (Avtor) |
| Datoteke: | URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://link.springer.com/article/10.1186/s40536-023-00173-9
PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,89 MB) MD5: B30CAE47D842917FCCFCD32269049C83
|
|---|
| Jezik: | Angleški jezik |
|---|
| Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
|---|
| Organizacija: | PI - Pedagoški inštitut
|
|---|
| Ključne besede: | education, covid-19, distance or remote schooling, students' academic outcomes, grading knowledge, Slovenia, REDS data |
|---|
| Datum objave: | 01.01.2023 |
|---|
| Leto izida: | 2023 |
|---|
| Št. strani: | str. 1-34 |
|---|
| Številčenje: | Vol. 11, art. 23 |
|---|
| PID: | 20.500.12556/DiRROS-22901  |
|---|
| UDK: | 37.016(497.4):311 |
|---|
| ISSN pri članku: | 2196-0739 |
|---|
| DOI: | 10.1186/s40536-023-00173-9  |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 156001283  |
|---|
| Opomba: | Nasl. z nasl. zaslona;
Opis vira z dne 19. 6. 2023;
Spletna objava 17. 6. 2023;
|
|---|
| Datum objave v DiRROS: | 08.07.2025 |
|---|
| Število ogledov: | 402 |
|---|
| Število prenosov: | 214 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |