Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Students’ and teachers’ perceptions of students’ academic outcomes in Slovenia : evidence from REDS data
Avtorji:ID Mirazchiyski, Plamen (Avtor)
ID Klemenčič Mirazchiyski, Eva (Avtor)
Datoteke:URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://link.springer.com/article/10.1186/s40536-023-00173-9
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,89 MB)
MD5: B30CAE47D842917FCCFCD32269049C83
 
Jezik:Angleški jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo PI - Pedagoški inštitut
Ključne besede:education, covid-19, distance or remote schooling, students' academic outcomes, grading knowledge, Slovenia, REDS data
Datum objave:01.01.2023
Leto izida:2023
Št. strani:str. 1-34
Številčenje:Vol. 11, art. 23
PID:20.500.12556/DiRROS-22901 Novo okno
UDK:37.016(497.4):311
ISSN pri članku:2196-0739
DOI:10.1186/s40536-023-00173-9 Novo okno
COBISS.SI-ID:156001283 Novo okno
Opomba:Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 19. 6. 2023; Spletna objava 17. 6. 2023;
Datum objave v DiRROS:08.07.2025
Število ogledov:402
Število prenosov:214
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Large-scale assessments in education
Založnik:Springer
ISSN:2196-0739
COBISS.SI-ID:520474393 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, covid-19, šola na daljavo, dosežki učencev, ocenjevanje znanja, Slovenija, REDS podatki


Nazaj