| Naslov: | Academic teachers vs ChatGPT : a comparative study of strategies used by Slovenian and Polish faculties to prevent dishonest use of generative AI tools |
|---|
| Avtorji: | ID Skonieczny, Krzysztof (Avtor) ID Vendramin, Valerija (Avtor) |
| Datoteke: | URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.sodobna-pedagogika.net/clanki/04-2024_visokosolski-ucitelji-in-uciteljice-proti-chatgpt-ju-primerjalna-studija-strategij-slovenskih-in-poljskih-fakultet-za-preprecevanje-nepostene-uporabe-generativnih-orodij-umetne-inteligence/
PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,24 MB) MD5: 34CAC45FBE132842734820E22CF624A0
|
|---|
| Jezik: | Angleški jezik |
|---|
| Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
|---|
| Organizacija: | PI - Pedagoški inštitut
|
|---|
| Ključne besede: | education, artificial intelligence in education, use of AI in teaching, pedagogical implications of AI, teacher perceptions |
|---|
| Status publikacije: | Objavljeno |
|---|
| Verzija publikacije: | Objavljena publikacija |
|---|
| Datum objave: | 01.01.2024 |
|---|
| Leto izida: | 2024 |
|---|
| Št. strani: | str. 177-193 |
|---|
| Številčenje: | Letn. 75 = 141, št. 4 |
|---|
| PID: | 20.500.12556/DiRROS-21344  |
|---|
| UDK: | 37.091.64:378 |
|---|
| ISSN pri članku: | 0038-0474 |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 221922307  |
|---|
| Datum objave v DiRROS: | 27.01.2025 |
|---|
| Število ogledov: | 564 |
|---|
| Število prenosov: | 326 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |