Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Academic teachers vs ChatGPT : a comparative study of strategies used by Slovenian and Polish faculties to prevent dishonest use of generative AI tools
Avtorji:ID Skonieczny, Krzysztof (Avtor)
ID Vendramin, Valerija (Avtor)
Datoteke:URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.sodobna-pedagogika.net/clanki/04-2024_visokosolski-ucitelji-in-uciteljice-proti-chatgpt-ju-primerjalna-studija-strategij-slovenskih-in-poljskih-fakultet-za-preprecevanje-nepostene-uporabe-generativnih-orodij-umetne-inteligence/
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,24 MB)
MD5: 34CAC45FBE132842734820E22CF624A0
 
Jezik:Angleški jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo PI - Pedagoški inštitut
Ključne besede:education, artificial intelligence in education, use of AI in teaching, pedagogical implications of AI, teacher perceptions
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.01.2024
Leto izida:2024
Št. strani:str. 177-193
Številčenje:Letn. 75 = 141, št. 4
PID:20.500.12556/DiRROS-21344 Novo okno
UDK:37.091.64:378
ISSN pri članku:0038-0474
COBISS.SI-ID:221922307 Novo okno
Datum objave v DiRROS:27.01.2025
Število ogledov:564
Število prenosov:326
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:Sodob. pedagog.
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:0038-0474
COBISS.SI-ID:761348 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:N5-0272
Naslov:Izobraževanje na mejah človeškega: izziv novih tehnologij

Financer:Drugi - Drug financer ali več financerjev
Program financ.:National Science Centre, Poland under the OPUS call in the Weave programme
Številka projekta:2021/43/I/ HS6/00848

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Visokošolski učitelji in učiteljice proti ChatGPT-ju
Ključne besede:vzgoja in izobraževanje, visokošolsko izobraževanje, tehnologija, ChatGPT, UI, Poljska, Slovenija


Nazaj