| Naslov: | Sočasno poučevanje jezika in književnosti ob kanonski mladinski literaturi v drugem triletju osnovne šole |
|---|
| Avtorji: | ID Mikolič, Vesna (Avtor) ID Košir, Diana (Avtor) |
| Datoteke: | PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,68 MB) MD5: 3E932A9599A03750A312FFD25B059775
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://journals.uni-lj.si/jezikinslovstvo/article/view/18545/16368
|
|---|
| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|
| Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
|---|
| Organizacija: | ZRS Koper - Znanstveno-raziskovalno središče Koper / Centro di Ricerche Scientifiche Capodistria
|
|---|
| Povzetek: | V prispevku na primeru črtice Ivana Cankarja Pehar suhih hrušk v drugem triletju osnovne šole pred-stavljamo uporabo sočasnega poučevanja književnosti in jezika. Odmaknemo se od tradicionalnega pristopa, usmerjenega na avtorja in njegov psihološki odnos z materjo, in se usmerimo na literarno besedilo in njegovo recepcijo. Interpretacija dela je opravljena s hermenevtično metodo in analizo po-sameznih (jezikovnih, slogovnih, motivno-tematskih idr.) elementov in celote v družbeno-kulturnem kontekstu. Na ta način so učenci bolje motivirani tako za učenje književnosti kot jezika in sočasno razvijajo recepcijske, (meta)jezikovne zmožnosti, literarno zmožnost, komunikacijske veščine in kri-tično mišljenje. |
|---|
| Ključne besede: | Pehar suhih hrušk, didaktika slovenščine, učni model TILKA, literarna zmožnost, nenasilna komunikacija |
|---|
| Status publikacije: | Objavljeno |
|---|
| Verzija publikacije: | Objavljena publikacija |
|---|
| Datum objave: | 26.09.2024 |
|---|
| Leto izida: | 2024 |
|---|
| Št. strani: | str. 61-77 |
|---|
| Številčenje: | Letn. 69, št. 3 |
|---|
| PID: | 20.500.12556/DiRROS-20479  |
|---|
| UDK: | 811:37.091.3 |
|---|
| ISSN pri članku: | 0021-6933 |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 209208067  |
|---|
| Avtorske pravice: | (c) The Authors |
|---|
| Datum objave v DiRROS: | 27.09.2024 |
|---|
| Število ogledov: | 646 |
|---|
| Število prenosov: | 481 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| | | | Objavi na: |  |
|---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |