Title: | Sočasno poučevanje jezika in književnosti ob kanonski mladinski literaturi v drugem triletju osnovne šole |
---|
Authors: | ID Mikolič, Vesna (Author) ID Košir, Diana (Author) |
Files: | PDF - Presentation file, download (1,68 MB) MD5: 3E932A9599A03750A312FFD25B059775
URL - Source URL, visit https://journals.uni-lj.si/jezikinslovstvo/article/view/18545/16368
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Typology: | 1.01 - Original Scientific Article |
---|
Organization: | ZRS Koper - Science and Research Centre Koper
|
---|
Abstract: | V prispevku na primeru črtice Ivana Cankarja Pehar suhih hrušk v drugem triletju osnovne šole pred-stavljamo uporabo sočasnega poučevanja književnosti in jezika. Odmaknemo se od tradicionalnega pristopa, usmerjenega na avtorja in njegov psihološki odnos z materjo, in se usmerimo na literarno besedilo in njegovo recepcijo. Interpretacija dela je opravljena s hermenevtično metodo in analizo po-sameznih (jezikovnih, slogovnih, motivno-tematskih idr.) elementov in celote v družbeno-kulturnem kontekstu. Na ta način so učenci bolje motivirani tako za učenje književnosti kot jezika in sočasno razvijajo recepcijske, (meta)jezikovne zmožnosti, literarno zmožnost, komunikacijske veščine in kri-tično mišljenje. |
---|
Keywords: | Pehar suhih hrušk, didaktika slovenščine, učni model TILKA, literarna zmožnost, nenasilna komunikacija |
---|
Publication status: | Published |
---|
Publication version: | Version of Record |
---|
Publication date: | 26.09.2024 |
---|
Year of publishing: | 2024 |
---|
Number of pages: | str. 61-77 |
---|
Numbering: | Letn. 69, št. 3 |
---|
PID: | 20.500.12556/DiRROS-20479 |
---|
UDC: | 811:37.091.3 |
---|
ISSN on article: | 0021-6933 |
---|
COBISS.SI-ID: | 209208067 |
---|
Copyright: | (c) The Authors |
---|
Publication date in DiRROS: | 27.09.2024 |
---|
Views: | 154 |
---|
Downloads: | 106 |
---|
Metadata: | |
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |