| Title: | Sočasno poučevanje jezika in književnosti ob kanonski mladinski literaturi v drugem triletju osnovne šole |
|---|
| Authors: | ID Mikolič, Vesna (Author) ID Košir, Diana (Author) |
| Files: | PDF - Presentation file, download (1,68 MB) MD5: 3E932A9599A03750A312FFD25B059775
URL - Source URL, visit https://journals.uni-lj.si/jezikinslovstvo/article/view/18545/16368
|
|---|
| Language: | Slovenian |
|---|
| Typology: | 1.01 - Original Scientific Article |
|---|
| Organization: | ZRS Koper - Science and Research Centre Koper
|
|---|
| Abstract: | V prispevku na primeru črtice Ivana Cankarja Pehar suhih hrušk v drugem triletju osnovne šole pred-stavljamo uporabo sočasnega poučevanja književnosti in jezika. Odmaknemo se od tradicionalnega pristopa, usmerjenega na avtorja in njegov psihološki odnos z materjo, in se usmerimo na literarno besedilo in njegovo recepcijo. Interpretacija dela je opravljena s hermenevtično metodo in analizo po-sameznih (jezikovnih, slogovnih, motivno-tematskih idr.) elementov in celote v družbeno-kulturnem kontekstu. Na ta način so učenci bolje motivirani tako za učenje književnosti kot jezika in sočasno razvijajo recepcijske, (meta)jezikovne zmožnosti, literarno zmožnost, komunikacijske veščine in kri-tično mišljenje. |
|---|
| Keywords: | Pehar suhih hrušk, didaktika slovenščine, učni model TILKA, literarna zmožnost, nenasilna komunikacija |
|---|
| Publication status: | Published |
|---|
| Publication version: | Version of Record |
|---|
| Publication date: | 26.09.2024 |
|---|
| Year of publishing: | 2024 |
|---|
| Number of pages: | str. 61-77 |
|---|
| Numbering: | Letn. 69, št. 3 |
|---|
| PID: | 20.500.12556/DiRROS-20479  |
|---|
| UDC: | 811:37.091.3 |
|---|
| ISSN on article: | 0021-6933 |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 209208067  |
|---|
| Copyright: | (c) The Authors |
|---|
| Publication date in DiRROS: | 27.09.2024 |
|---|
| Views: | 644 |
|---|
| Downloads: | 480 |
|---|
| Metadata: |  |
|---|
|
:
|
Copy citation |
|---|
| | | | Share: |  |
|---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |