Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Outward Bound and outdoor adventure education : a scoping review, 1995-2019
Avtorji:ID Mateer, Timothy J. (Avtor)
ID Pighetti, Joshua (Avtor)
ID Taff, Derrick (Avtor)
ID Allison, Pete (Avtor)
Datoteke:.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (951,53 KB)
MD5: CE63A7F786959C795BEEA4BEB5CE9549
 
URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://ojs.zrs-kp.si/index.php/AK/article/view/368
 
Jezik:Angleški jezik
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:Logo ZRS Koper - Znanstveno-raziskovalno središče Koper / Centro di Ricerche Scientifiche Capodistria
Povzetek:Outdoor adventure education (OAE) programming is often referenced as an ef-fective intervention that encourages a wide array of outcomes in participants such as increased confidence, independence, and communication skills. However, as outdoor adventure education continues to increase globally, what does the academic literature say about the outcomes related to these programs? Hattie, Marsh, Neill, and Richards (1997) conducted the last major review of program efficacy in this realm. This updated scoping review, largely following PRISMA guidelines (Tricco et al., 2018), aims to summarize the academic literature on one of the primary outdoor adventure education providers internationally, Outward Bound (OB). Fifty-four studies, published betwe-en 1995 and 2019, have been summarized in this review. Utilizing Outward Bound International’s (OBI) framework of “people”, “place”, and “process”, themes and gaps in the literature are explored. Specifically, the OB literature has progressed since 1995 in demonstrating social and emotional outcomes in a variety of settings, a better understanding of the nature of effective programming, and further documenting the role the instructor plays in the learning experience. Recommendations are provided on developing more rigorous methodologies for future research, understanding the role of the physical environment in the learning experience, and utilizing theoretical approa-ches to integrate outdoor adventure education into broader academic realms
Ključne besede:outdoor education, adventure education, Outward Bound, emotional learning, experiental learning, scoping review
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum sprejetja članka:10.06.2022
Datum objave:18.04.2022
Leto izida:2022
Št. strani:str. 143-181
Številčenje:Vol. 13, iss. 2
PID:20.500.12556/DiRROS-18687 Novo okno
UDK:37.015.31:379.83
ISSN pri članku:2232-2620
DOI:10.35469/ak.2022.368 Novo okno
COBISS.SI-ID:192593155 Novo okno
Avtorske pravice:The Authors
Datum objave v DiRROS:15.04.2024
Število ogledov:491
Število prenosov:334
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Annales kinesiologiae
Skrajšan naslov:Ann. kinesiol.
Založnik:Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče, Univerzitetna založba Annales, Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče, Univerzitetna založba Annales, Znanstveno-raziskovalno središče Koper, Annales ZRS
ISSN:2232-2620
COBISS.SI-ID:254259712 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:18.04.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Organizacija Outward bound in izobraževanje skozi pustolovščine na prostem
Povzetek:Programi izobraževanja na prostem se pogosto omenjajo kot učinkovita intervenci-ja, ki pri udeležencih spodbuja širok nabor rezultatov, kot so večja samozavest, neodvi-snost in komunikacijske spretnosti. Ker pa trend izobraževanja na prostem globalno še naprej narašča nas zanima, kaj o rezultatih, povezanih s temi programi, pravi strokov-na literatura? Hattie, Marsh, Neill in Richards (1997) so opravili zadnji večji pregled učinkovitosti programov na tem področju. Namen tega posodobljenega pregleda obse-ga, ki sledi smernicam PRISMA (Tricco et al., 2018), je povzeti znanstveno literaturo o enem od glavnih ponudnikov izobraževanja skozi pustolovščine na prostem na med-narodni ravni, Outward Bound. V tem pregledu je bilo povzetih štiriinpetdeset študij, objavljenih med letoma 1995 in 2019. Z uporabo okvira Outward Bound International „ljudje“, „kraj“ in „proces“ so raziskane teme in vrzeli v literaturi. Natančneje, li-teratura o Outward Boundu je od leta 1995 napredovala pri dokazovanju socialnih in čustvenih rezultatov v različnih okoljih, boljšem razumevanju narave učinkovitega programiranja in nadaljnjem dokumentiranju vloge, ki jo ima inštruktor pri učni iz-kušnji. Podana so priporočila za razvoj strožjih metodologij za prihodnje raziskave, razumevanje vloge fizičnega okolja pri učni izkušnji in uporabo teoretičnih pristopov za vključevanje izobraževanja na prostem v širša akademska področja.
Ključne besede:izobraževanje na prostem, izobraževanje skozi pustolovščine, Outward Bound, čustveno učenje, izkustveno učenje, pregledne študije


Nazaj