Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Teaching feints to handball beginners, preliminary results
Avtorji:ID Henigman, David (Avtor)
ID Ohnjec, Katarina (Avtor)
Datoteke:URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://doi.org/10.35469/ak.2021.306
 
.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (363,95 KB)
MD5: 53CE87CEC82DF963176E90828109BB67
 
Jezik:Angleški jezik
Tipologija:1.03 - Kratki znanstveni prispevek
Organizacija:Logo ZRS Koper - Znanstveno-raziskovalno središče Koper / Centro di Ricerche Scientifiche Capodistria
Povzetek:The aim of this preliminary research was the evaluation of a two-month program for improvement of the single forward feint to the left with passage to the right, and single forward feint to the right with passage to the left by “shifting” the opponent’s hand. Six-teen young male handball players aged 9.64 ± 0.87 years participated in this study. The program was implemented over two months, during which 18 training sessions (35%) were conducted for the improvement of feint skills, from 52 training sessions overall. An initial video recording was made at the beginning of the period, and a final one at the end. Videos were analyzed by three experts, using a grading list and detailed grad-ing criteria. The basic parameters of descriptive statistics were determined for both variables. The metric characteristics of the expert estimation contribution were ana-lyzed through measures of reliability (Cronbach’s α) and homogeneity (average item inter-correlation). The non-parametric (Wilcoxon t-test) method was used to analyze changes in the levels of feint performance at different times. The results indicate satis-factory reliability and homogeneity of the tests (α1=0.90; r1=0.80; α2 =0.86; r2=0.87). Through insight into the results, a significant difference was spotted between the initial and final states of both motor skills acquisitions (T1 = 114.5, p= 0.01; T2 =7.00; p= 0.01). The limiting factors of the study may be the sample size, as well as the absence of a control group and of a validated evaluation of the instrument
Ključne besede:handball, handball players, teaching methods, motor skills, work program, single feint
Datum objave:01.01.2021
Leto izida:2021
Št. strani:str. 5-13
Številčenje:Letn. 12, št. 1
PID:20.500.12556/DiRROS-16329 Novo okno
UDK:796.322:796.011.3
ISSN pri članku:2232-2620
DOI:10.35469/ak.2021.306 Novo okno
COBISS.SI-ID:138499587 Novo okno
Avtorske pravice:ZRS Koper
Datum objave v DiRROS:02.03.2023
Število ogledov:364
Število prenosov:165
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Annales kinesiologiae
Skrajšan naslov:Ann. kinesiol.
Založnik:Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče, Univerzitetna založba Annales, Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče, Univerzitetna založba Annales, Znanstveno-raziskovalno središče Koper, Annales ZRS
ISSN:2232-2620
COBISS.SI-ID:254259712 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Učenje "fint" pri rokometaših začetnikih, preliminarni rezultati
Povzetek:Cilj te začetne raziskave je bila ocena dvomesečnega programa za izboljšanje izva-janja enojnega lažnega koraka v levo s prehodom po desni ter enojnega lažnega koraka v desno s prehodom po levi in »odmikom« nasprotnikove roke. V raziskavi je sodelovalo šestnajst mladih rokometašev v starosti 9.64 ± 0.87 let. Program je trajal dva meseca, v tem času je bilo 18 od skupno 52 treningov (35 %) posvečenih izboljšanju izvajanja lažnih akcij oziroma t. i. fintiranja. Ob začetku izvajanja programa je bil posnet video, prav tako tudi ob koncu programa. Videoposnetka so analizirali trije strokovnjaki, ki so si pri ocenjevanju pomagali s podrobnim ocenjevalnim seznamom in kriteriji. Za obe spremenljivki smo določili osnovne parametre opisne statistike. Metrične vrednosti strokovnih ocen smo analizirali z vidika zanesljivosti (Cronbachov alfa) in skladno-sti (povprečne interkorelacije med postavkami). Spremembe na ravni izvajanja lažnih akcij na različnih časovnih točkah smo analizirali z neparametrično metodo (Wilcoxo-nov test z rangi). Rezultati so pokazali zadovoljivo zanesljivost in skladnost preizkusov (α1=0.90; r1=0.80; α2 =0.86; r2=0.87). Pregled rezultatov je pokazal pomembno razli-ko med začetnim in končnim stanjem pri usvajanju obeh motoričnih sposobnosti (T1 = 114.5, p= 0.01; T2 =7.00; p= 0.01). Omejitve raziskave so velikost vzorca ter odsotnost kontrolne skupine in validacije instrumenta.
Ključne besede:rokometaši, delovni program, enojni lažni korak


Nazaj