Naslov: | Življenje v večkulturnih šolah : priročnik za učitelje |
---|
Avtorji: | ID Sedmak, Mateja (Urednik) |
Datoteke: | PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,39 MB) MD5: BD31E6851AEFD82A66C4802F444EE607
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.zrs-kp.si/index.php/research-2/zalozba/monografije/
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.zrs-kp.si/index.php/research-2/zalozba/monografije/
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Tipologija: | 2.06 - Slovar, enciklopedija, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid |
---|
Organizacija: | ZRS Koper - Znanstveno-raziskovalno središče Koper / Centro di Ricerche Scientifiche Capodistria
|
---|
Povzetek: | Priročnik Življenje v večkulturnih šolah je nastal v želji ponuditi učiteljicam in učiteljem podporo in pomoč pri vsakodnevnem delu v kulturno mešanih razredih in pri vključevanju otrok priseljencev. Pripravljen je bil v okviru evropskega projekta Otroci priseljenci in priseljenske skupnosti v spreminjajoči se Evropi/Migrant Children and Communities in a Transforming Europe (MiCREATE), ki je pod vodstvom Znanstveno-raziskovalnega središča Koper potekal v desetih državah Evropske unije in Turčiji med letoma 2019 in 2022. Priročnik za učitelje vsebuje sedem poglavij. V prvih štirih (»Skrb za večkulturno izobraževanje in raznolikost v šolah«, »Preprečevanje in obvladovanje medetničnih konfliktov v šolskem okolju«, »Na umetnosti temelječi pristopi in ukrepi za spodbujanje vključevanja« in »Organizacija vsakdanjega življenja v večkulturnih šolah«) je skupno predstavljenih več kot 50 dobrih praks, ki jih lahko izvajamo v šolskem okolju za namene upravljanja kulturne raznolikosti ter spodbujanja medkulturnega sobivanja in sožitja. Sledi poglavje »Kazalniki blaginje priseljenih otrok«, namenjen učiteljem in šolam za merjenje blaginje otrok in učinkovitosti šolskih integracijskih ukrepov. Zadnji dve poglavji predstavljata računalniški aplikaciji, in sicer »Digitalno pripovedovanje zgodb« in »Mobilna aplikacija za medkulturno ozaveščanje« – prva je namenjena spodbujanju ustvarjalnosti, učenju jezika in izražanju, druga pa ozaveščanju otrok in mladostnikov glede večkulturnosti, diskriminacije, izzivov integracije in podobnih tem. |
---|
Ključne besede: | šole, medkulturnost, priročniki za učitelje |
---|
Status publikacije: | Objavljeno |
---|
Verzija publikacije: | Objavljena publikacija |
---|
Datum objave: | 16.06.2022 |
---|
Kraj izida: | Koper |
---|
Kraj izvedbe: | Koper |
---|
Založnik: | Science and Research Centre, Annales ZRS |
---|
Leto izida: | 2022 |
---|
Leto izvedbe: | 2022 |
---|
Št. strani: | 1 spletni vir (1 datoteka PDF (270 str.)) |
---|
PID: | 20.500.12556/DiRROS-15178 |
---|
UDK: | 37.091.3:316.347(035) |
---|
ISBN: | 978-961-7058-89-5 |
---|
COBISS.SI-ID: | 111350787 |
---|
Avtorske pravice: | ZRS Koper |
---|
Opomba: | Nasl. z nasl. zaslona;
Opis vira z dne 17. 6. 2022; |
---|
Datum objave v DiRROS: | 21.06.2022 |
---|
Število ogledov: | 1201 |
---|
Število prenosov: | 688 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |