Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Življenje v večkulturnih šolah : priročnik za učitelje
Avtorji:ID Sedmak, Mateja (Urednik)
Datoteke:.pdf PDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,39 MB)
MD5: BD31E6851AEFD82A66C4802F444EE607
 
URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.zrs-kp.si/index.php/research-2/zalozba/monografije/
 
URL URL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.zrs-kp.si/index.php/research-2/zalozba/monografije/
 
Jezik:Slovenski jezik
Tipologija:2.06 - Slovar, enciklopedija, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid
Organizacija:Logo ZRS Koper - Znanstveno-raziskovalno središče Koper / Centro di Ricerche Scientifiche Capodistria
Povzetek:Priročnik Življenje v večkulturnih šolah je nastal v želji ponuditi učiteljicam in učiteljem podporo in pomoč pri vsakodnevnem delu v kulturno mešanih razredih in pri vključevanju otrok priseljencev. Pripravljen je bil v okviru evropskega projekta Otroci priseljenci in priseljenske skupnosti v spreminjajoči se Evropi/Migrant Children and Communities in a Transforming Europe (MiCREATE), ki je pod vodstvom Znanstveno-raziskovalnega središča Koper potekal v desetih državah Evropske unije in Turčiji med letoma 2019 in 2022. Priročnik za učitelje vsebuje sedem poglavij. V prvih štirih (»Skrb za večkulturno izobraževanje in raznolikost v šolah«, »Preprečevanje in obvladovanje medetničnih konfliktov v šolskem okolju«, »Na umetnosti temelječi pristopi in ukrepi za spodbujanje vključevanja« in »Organizacija vsakdanjega življenja v večkulturnih šolah«) je skupno predstavljenih več kot 50 dobrih praks, ki jih lahko izvajamo v šolskem okolju za namene upravljanja kulturne raznolikosti ter spodbujanja medkulturnega sobivanja in sožitja. Sledi poglavje »Kazalniki blaginje priseljenih otrok«, namenjen učiteljem in šolam za merjenje blaginje otrok in učinkovitosti šolskih integracijskih ukrepov. Zadnji dve poglavji predstavljata računalniški aplikaciji, in sicer »Digitalno pripovedovanje zgodb« in »Mobilna aplikacija za medkulturno ozaveščanje« – prva je namenjena spodbujanju ustvarjalnosti, učenju jezika in izražanju, druga pa ozaveščanju otrok in mladostnikov glede večkulturnosti, diskriminacije, izzivov integracije in podobnih tem.
Ključne besede:šole, medkulturnost, priročniki za učitelje
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:16.06.2022
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:Science and Research Centre, Annales ZRS
Leto izida:2022
Leto izvedbe:2022
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (270 str.))
PID:20.500.12556/DiRROS-15178 Novo okno
UDK:37.091.3:316.347(035)
ISBN:978-961-7058-89-5
COBISS.SI-ID:111350787 Novo okno
Avtorske pravice:ZRS Koper
Opomba:Nasl. z nasl. zaslona; Opis vira z dne 17. 6. 2022;
Datum objave v DiRROS:21.06.2022
Število ogledov:733
Število prenosov:403
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj