Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


Iskalni niz: "ključne besede" (simulacija) .

1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Določitev karakterističnih notranjih statičnih količin cestnih mostov iz podatkov tehtanja vozil med vožnjo
Aleš Žnidarič, Goran Turk, Maja Kreslin, 2022, izvirni znanstveni članek

Povzetek: Prispevek obravnava določitev notranjih statičnih količin cestnih mostov iz podatkov tehtanj vozil med vožnjo (meritev WIM, ang. weigh-in-motion), ki edina zagotovijo celovito in nepristransko sliko o tovornem prometu na merjenem cestnem odseku. Tovrstni podatki so ključni za določitev realnih učinkov prometnih obtežb, s katerimi dokazujemo zadostno varnost mostov, tudi starih in poškodovanih. Takšne mostove bi bilo treba ob upoštevanju obtežnih shem iz sodobnih pravilnikov za mostove pogo- sto zapreti ali jim omejiti prometno obtežbo. Predstavljene so metode, s katerimi iz podatkov WIM izračunamo karakteristične vrednosti notranjih statičnih količin. Posebej smo analizirali metodo konvolucije in rezultate primerjali z rezultati ekstrapolacije ekstremnih vrednosti, najbolj pogostega postopka za napovedovanje maksimalnih pričakovanih vplivov prometa v izbranem obdobju, ter rezultati obsežnih numeričnih simulacij. Veliko pozornost smo namenili izbiri vhodnih parametrov ter načinu od- čitavanja karakterističnih vrednosti, ki bistveno vplivajo na rezultate ekstrapolacij in simulacij. Rezultati kažejo, da daje metoda konvolucije, ki je računsko neprimerno manj zahtevna od ostalih uporabljanih metod, primerljive rezultate. Sočasno so le-ti manj občutljivi za subjektivno izbiro uporabljenih parametrov. Bistveni zaključek analize je tudi, da za zanesljiv račun karakte- rističnih notranjih statičnih količin mostov zaradi prometa potrebujemo s sistemom WIM izmerjene osne pritiske in medosne razdalje vsaj 100.000 tovornih vozil.
Ključne besede: most, tehtanje vozil med vožnjo, notranje statične količine, konvolucija, simulacija, WIM, B-WIM
Objavljeno v DiRROS: 04.12.2023; Ogledov: 188; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (4,36 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Investigation of the British pendulum calibration uncertainty by Monte Carlo simulation
Vid Primožič, Miha Hiti, 2022, izvirni znanstveni članek

Povzetek: The paper presents the evaluation of the calibration uncertainty of the British pendulum slip resistance tester using Monte Carlo simulation method. A mathematical model was produced which describes pendulum behavior based on its calibration parameters. The Monte Carlo simulation, programmed in Python, was used for simulating the effect of each of the calibration parameters adjustment within their tolerance intervals, with uniform and triangular probability distribution. Four different tolerance limits were compared: limits from a current international standard, a proposition with reduced limits from recent literature, and two novel propositions, one with reduced but easily achievable limits, and a second one for best practically achievable limits. The results of the simulation show a fundamental standard uncertainty contribution of about 2.8% for pendulum calibration according to current standard limits. Furthermore, they suggest a possible improvement to 0.5%–0.7% as its best practical direct calibration standard uncertainty for reduced limits.
Ključne besede: British pendulum, simulacija, Monte Carlo, merilna negotovost, odprti dostop
Objavljeno v DiRROS: 20.06.2023; Ogledov: 277; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
4.
Iskanje izvedeno v 0.39 sek.
Na vrh