Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


Iskalni niz: "ključne besede" (reševanje) .

1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Dimenzije mehanizacije in vozil, ki se gibljejo po slovenskih gozdovih zunaj gozdnih cest
Jaša Saražin, Marjan Dolenšek, 2022, izvirni znanstveni članek

Povzetek: Zakon o gozdovih dovoljuje vožnjo v gozdu zunaj gozdnih cest z namenom gospodarjenja z gozdovi ali reševanja ljudi oziroma premoženja. Vozila in mehanizacija, namenjena tem nalogam, so zelo raznolika tako po svoji obliki kot tudi po dimenzijah in zahtevah za kakovost prometnic, po katerih se gibljejo. Obravnavani tipi mehanizacije in vozil so: kmetijski traktorji, specialna gozdarska mehanizacija, priklopniki na traktorjih, tovorna vozila, osebni avtomobili ter gradbena mehanizacija. S pregledom različnih podatkovnih baz, zakonskih omejitev ter lastnih izkušenj so bili podani intervalni podatki o masi in širini predstavnikov posameznih kategorij. Ocenjeno je bilo, da je pri lastnikih gozdov najštevilčnejša mehanizacija širine do 200 cm, pri profesionalnih izvajalcih del v gozdovih ter za opravljanje nalog zaščite in reševanja pa je bila kot najštevilčnejša določena mehanizacija in vozila do širine 230 cm. Poleg tega je bilo ugotovljeno, da lahko mehanizacija in vozila širine do 230 cm opravljajo vse naloge gospodarjenja z gozdovi in zaščite in reševanja, vsaj v osnovnem obsegu.
Ključne besede: gozdarska mehanizacija, kmetijski traktorji, tovorna vozila, zaščita in reševanje, prometnice, priklopniki, traktorski priključni stroji
Objavljeno v DiRROS: 02.11.2022; Ogledov: 1559; Prenosov: 612
.pdf Celotno besedilo (3,36 MB)

3.
Model reševanja konfliktov - primer lesnega podjetja na Hrvaškem
Josip Faletar, Jože Kropivšek, 2016, izvirni znanstveni članek

Povzetek: Pri poslovanju se, kakor tudi pri vseh ostalih odnosih, pojavljajo nasprotna mišljenja in konflikti. Ravnanje s konflikti je ena pomembnejših nalog managementa, ki močno vpliva na učinkovitost in uspešnost podjetij. V raziskavi, ki je predmet tega članka, smo preučevali fenomen konfliktov v velikem lesnopredelovalnem podjetju na Hrvaškem. Podatke smo pridobivali s strukturiranim anketnim vprašalnikom. Ugotavljali smo značilnosti obstoječega modela ravnanja s konflikti v tem podjetju. Podrobneje smo preučevali odnose med zaposlenimi, kako pogosto se pojavljajo konflikti in kako se vpleteni odzivajo nanje. Čeprav v preučevanem podjetju formalno ne obstaja model ravnanja s konflikti, pa lahko na osnovi te raziskave ta model dovolj natančno identificiramo in dokažemo njegove skupne značilnosti. Rezultati so pokazali, da so odnosi med zaposlenimi v preučevanem podjetju dobri ter, da je način odzivanja na konflikte pozitivno naravnan. Najpogostejši vzrok za konflikte je slabši pretok informacij med zaposlenimi, kar kaže na izrazito potrebo po izboljšanju komunikacijskega kanala, predvsem po razgovorih in različnih drugih vrstah sestankov. Zato je to tudi eden izmed pomembnejših elementov predloga modela za ravnanje s konflikti v preučevanem podjetju.
Ključne besede: konflikti, reševanje konfilktov, lesno podjetje, modeli, Hrvaška, poslovanje, voditeljstvo, conflicts, leadership, wood industry, model, Croatia
Objavljeno v DiRROS: 12.07.2017; Ogledov: 5405; Prenosov: 2651
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

4.
Ponuditi prvo pomoč prvi je čast
Samo K. Fokter, 2010, poljudni članek

Ključne besede: prva pomoč, nezgode, reševanje
Objavljeno v DiRROS: 29.04.2016; Ogledov: 3884; Prenosov: 667
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo je zbirka in zajema 1 gradivo!

5.
Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh