Digitalni repozitorij raziskovalnih organizacij Slovenije

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


Iskalni niz: "ključne besede" (lesno podjetje) .

1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza pomembnosti informacij za planiranje in vodenje proizvodnje v lesnih podjetjih
Boštjan Novak, Leon Oblak, 2006, izvirni znanstveni članek

Povzetek: V lesni industriji ločimo tri tipe proizvodenj: kosovno, serijsko in masovno. V raziskavi smo ugotavljali, katere informacije so ključne za uspešno planiranje in vodenje posamezne vrste proizvodnje. Potrdili smo hipotezo, da ima vsaka od omenjenih vrst proizvodnje svoje specifičnosti in zato so tudi vrste informacij, ki so potrebne za odločanje v posameznih proizvodnjah, različno pomembne. Rezultati raziskave, opravljene v dvanajstih slovenskih lesnih podjetjih, prikazujejo, katere so tiste informacije, ki so pri odločitvi v zvezi s planiranjem in vodenjem proizvodnje najpomembnejše. Izsledke raziskave bi bilo smiselno upoštevati pri postavitvi informacijskih sistemov v lesnih podjetjih.
Ključne besede: planiranje proizvodnje, vodenje proizvodnje, informacije, lesno podjetje
Objavljeno v DiRROS: 12.07.2017; Ogledov: 4118; Prenosov: 1707
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

2.
Model reševanja konfliktov - primer lesnega podjetja na Hrvaškem
Josip Faletar, Jože Kropivšek, 2016, izvirni znanstveni članek

Povzetek: Pri poslovanju se, kakor tudi pri vseh ostalih odnosih, pojavljajo nasprotna mišljenja in konflikti. Ravnanje s konflikti je ena pomembnejših nalog managementa, ki močno vpliva na učinkovitost in uspešnost podjetij. V raziskavi, ki je predmet tega članka, smo preučevali fenomen konfliktov v velikem lesnopredelovalnem podjetju na Hrvaškem. Podatke smo pridobivali s strukturiranim anketnim vprašalnikom. Ugotavljali smo značilnosti obstoječega modela ravnanja s konflikti v tem podjetju. Podrobneje smo preučevali odnose med zaposlenimi, kako pogosto se pojavljajo konflikti in kako se vpleteni odzivajo nanje. Čeprav v preučevanem podjetju formalno ne obstaja model ravnanja s konflikti, pa lahko na osnovi te raziskave ta model dovolj natančno identificiramo in dokažemo njegove skupne značilnosti. Rezultati so pokazali, da so odnosi med zaposlenimi v preučevanem podjetju dobri ter, da je način odzivanja na konflikte pozitivno naravnan. Najpogostejši vzrok za konflikte je slabši pretok informacij med zaposlenimi, kar kaže na izrazito potrebo po izboljšanju komunikacijskega kanala, predvsem po razgovorih in različnih drugih vrstah sestankov. Zato je to tudi eden izmed pomembnejših elementov predloga modela za ravnanje s konflikti v preučevanem podjetju.
Ključne besede: konflikti, reševanje konfilktov, lesno podjetje, modeli, Hrvaška, poslovanje, voditeljstvo, conflicts, leadership, wood industry, model, Croatia
Objavljeno v DiRROS: 12.07.2017; Ogledov: 5408; Prenosov: 2653
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh